2010-04-26

Måndag, o, denna måndag

Nu har en till helg gått sådär fort. Sådär fort som bara helger kan. Och semesterveckor. Det är alltså måndag och jag är en smula trött. En smula stressad är jag också. Livet är hårt.

Men måndagen började bra. Frukost är om möjligt än godare i sällskap, även tidigt på morgonen.

I lördags deltog jag i ett så kallat "sexparty". Inte ett party där man har sex. Utan ett party där man köper sexprylar. Jag tänkte att jag skulle lära mig massa nytt. Men jag förargade mig både på den tråkiga, och mycket osexiga, säljaren och färg (rosa, lila, ljusblå) och form (delfin, kanin, ådrig kuk) på de många dildosarna. Jag fick helt enkelt förlita mig på min egen fantasi och kunskap när jag skulle göra mina inköp. Och inköp blev det: 1, 2, 3, 4. Ser mycket fram emot leveransen.

Jag tror jag vill ha helg igen nu.

Inga kommentarer: