2010-04-15

En logisk utveckling (ungefär som våren)

På tiofikat idag ägnade jag mig åt lugnt men bestämt bloggförsvarande. Och då kan jag ju känna att det vore bra om jag ägnar mig åt lite bloggskrivande också. Logiken säger väl så.

Jag har lite bilder jag vill lägga upp, men lyckas inte framkalla det minnet när jag väl är hemma och kan göra det. Nu är jag på jobbet. Tänkte att nu när jag skrivit att jag har bilder jag vill lägga upp, så behöver jag inte lägga upp dem. Det är ju tanken som räknas. Och i synnerhet den nedskrivna tanken.

Det är vår och jag har en speciell känsla när jag åker buss på morgonen. Tyvärr vet jag inte hur jag ska beskriva den. Och för en gång skull tänker jag inte ens försöka. Jag har för mycket slem i mina bihålor. Hjärnsignalerna går långsammare då.

Inga kommentarer: