2010-04-22

Lunchisen

Idag har jag ingen lust att sitta här (alltså där jag sitter under dagarna). Men jag gör det ändå. Och jag samlar min viljestyrka och kreativitet. Den ska jag använda en annan dag. En dag snart. En vacker dag.

Just nu undersöker jag mina möjligheter att svälja mitt ha och erkänna mig besegrad av Apple. Kan jag motivera den kostnaden?

Jag väntar på post. Lite meningslöst är det att sitta på jobbet och vänta på post. Brevbäraren lär ju inte komma förbi här. Men jag väntar på att få komma hem och kolla om jag fått post. Antagligen har jag inte fått det. I alla fall inte rätt post. Det jag helst vill ha är ett brav från Brev Revolutionen, men jag får väl ge dem en chans att få mitt brev först. Det andra jag väntar på är inte lika kul, men däremot ganska akut. Min lilla dosa som man använder för att logga in på banken har slutat fungera. Och bostadsbolaget vill visst ha lite pengar. Bankkvinnan jag beklagade mig för sa att hon skulle skicka en ny.

Inga kommentarer: