2010-04-29

Lunchtristess

Typiskt. Nu regnar det. Jag som tänkte ta mig en såndäringa rask prommenad på lunchen. Nu blir det inget med det. Vad ska jag då göra mer än att äta? Jag vill att tiden ska gå snabbt, så det blir fredag någon gång. Annars kanske det aldrig blir fredag. Och det vore ju inte alls kul.

I eftermiddag ska jag hämta ut mitt paket med leksakerna. Så nu vet jag vad jag ska göra i helgen. Och med vem. (Inga bilder på detta utlovas, dock kanske någon utvärdering om det skulle vara önskvärt)

På tal om bilder, bör jag däremot tömma min kamera. Och ta mig tid att lägga upp någon bild här. Jag har hört att det är jobbigt med så mycket text och så lite bilder. Och jag har också hört att en bild säger mer än tusen ord, så det skulle ju spara mig massa tangentryckningar.

I eftermiddag ska jag dessutom hämta ut paket från mor. Men några tdiningar och en bok. Jag ska börja ett projekt. Och eftersom mina projekt aldrig kommer längre än till stargroparna, tänker jag inte slösa tangenttryckningar på att säga vad det är. Bär det frukt, så får ni höra det. Säkert till leda. Och har jag tur får jag även hämta dessa två böcker: Virginia Woolf's Orlando och Herta Müller's Kungen Bugar och Dödar.

Inga kommentarer: