2009-12-13

Okej, vi kan ta en demon

När jag, för ungefär ett år sedan, skaffade min telefon tyckte jag att den var lite svår att hantera. Vilket också ledde till att min fylleaktivitet på telefonen minskade drastiskt. Nu har jag lärt mig att hantera den ganska bra, men fyllehanterandet är fortfarande svårt. Det kan man ju tycka är bra. Det blir ju inte många fyllesms. Däremot är den ganska enkel att ringa från. Även i mycket berusat tillstånd. Vilket i natt ledde till några fyllesamtal. Och med några menar jag att jag ringde samma människa fem gånger. Han svara ingen av gångerna. Det berodde på att han sov, som sig bör klockan väldigt sent på natten (eller ganska tidigt på morgonen). Men inte tänker jag "jaha, då ska jag kanske lägga ner telefonen". Nej, jag talar, tydligen, in tre meddelanden. Tre långa meddelanden. För detta har jag redan bett vederbörande om ursäkt, men skulle det vara så att han råkar läsa detta vill jag ta tillfället i akt att säga: ooops.

Dags att byta till en lätt smsad telefon?

Inga kommentarer: