2009-12-12

Förberedelser igen (eller: När nagellacket torkar)

Nu sitter jag här och väntar på att naglarna ska torka igen. Ständigt detta nagellack. Rött som vanligt.

I övrigt har detta varit en mycket bra dag. Ingen huvudvärk. Sol. Lite lättare steg än vanligt. Jag är oerhört nöjd. Speciellt med tanke på att jag hittade mig en mycket fin fjäder. Billig var den också. Nu sitter den, inte så klädsamt, i en lampa. En vacker dag ska den sitta i mitt hår. Mycket mer klädsamt. I håret idag hittar vi bara några små fjädrar.

Jag är oerhört nöjd. Nästan upprymd. (Stod visserligen med som biverkning, men det kan vi låta bli att tänka på)

Innan jag hinner skriva fler gånger hur nöjd jag är, eller börjar räkna upp vad jag införskaffat mig idag, ska jag avsluta detta. Och fortsätta med ansiktet.

(Jag är nöjd)

3 kommentarer:

Mary Potter sa...

Nu blev jag nöjd.

sarapirat sa...

gilla!

Emma sa...

Jag är fortfarande nöjd, men nu beror det antagligen på den lite för höga promillehalten i mitt blod (ja, klockan är snart tolv).