2010-08-19

Komplimangen

TV-serien Mad Men, vida hyllad, har jag tänkt se länge. Jag har blivit rekommenderad den av många. Speciellt en kollega som tycker att jag passar så bra in där. I morse gav hon mig komplimangen (jag anser att det är en komplimang i alla fall): Du skulle kunna kliva rakt in i Mad Men, och bara vara där.

Och för det vill jag tacka farmor, vars gamla nattlinne jag har på mig, och swopshoppen på Kulturkalaset som "gav" mig skjortan. Resten tackar jag väl mig själv för.

Det var väl egentligen allt jag hade att säga, just nu. Snart dags för kaffe.

2 kommentarer:

Kure Kure Martin sa...

Om du inte sett Mad Men så beordrar jag dig att sträcktitta på alla säspnger omedelbart! Kanske det bästa som sänts på TV. Någonsin.

Jag rasar.

Emma sa...

Jag veet, jag ska. Så fort jag får tag i serien på dvd/filer och får lite mer tid över!