2010-08-25

Emma hyllar:

I kväll vill jag hylla mina arbetskamrater. Dessa fantastiska människor som står bakom när man behöver luta sig lite, vid sidan när man behöver prata om något annat än jobb och framför när uppgifterna verkar hopplösa. De som ger dagarna mänskligt innehåll och inblickar i nya världar. Dessa arbetskamrater vill jag hylla.

Hade det inte varit för att det fanns just sådana arbetskamrater på min arbetsplats, så hade det inte varit min arbetsplats i två år. Att kunna vara där, och hålla humöret upp kräver både sin mur av ytliga leenden och sin mur av uppmuntrande arbetskamrater.

Egentligen behöver jag väl inte säga mer, för alla son haft sådana arbetskamrater vet vad jag menar. Och de som inte vet vad jag menar, kommer förhoppningsvis bli varse det.

Jag kommer sakna mina arbeteskamrater.

Inga kommentarer: