2010-02-02

Tillbaka (fast man vet ju aldrig)

I morse fick jag sms av polisen. Det är coolt.

(Ja, jag vet att jag inte har skrivit något på länge. Men jag tänker inte be om ursäkt. Verkligen inte.)

Och inte heller nu har jag så mycket att skriva. Jag kan klaga lite på att jag måste skicka in papper till försäkringskassan, men det känns meningslöst. Jag kan också klaga på att det inte är vår, och att jag är trött, och allt annat. Men inte heller det känns särskilt givande.

Istället kan jag vara ganska glad över att jag ska börja jobba nästa vecka. Jag ska börja försiktigt, och det ska gå bra.

Dessutom har jag tagit upp ett typ av internetanvändande jag inte haft på länge. Får se hur hållbart det kan bli. Internet är kanske lite väl stort för min smak. Men, å andra sidan, är min lägenhet lite väl liten.

Inga kommentarer: