2010-02-25

Fortfarande inga bilder

Jag tänker inte kommentera vädret eller det faktum att mina bussar inte vill dyka upp morgonen. Och det trots att jag har mens, och därför är en ovanligt lättirriterad människa.

Och just för att jag har mens och är en ovanligt lättirriterad människa har jag inget annat än irritationer att skriva om. Den första irritationen är mitt enorma sötsug. Vart kom det från? Jag har testat vindruvor. Te. Ramlösa. Banan. Mat. Funkar inte. Funkar inte alls. Inte ens lite. Jag vill ha godis. Eller glass. Helst något bakverk. Kanske en semla eller stor kanelbulle. Choklad muffin.

Nu ska jag dränka mitt sötsug i badkaret.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Välkommen till min värld!

Emma sa...

Inte för att verka otrevlig, eller så, men jag gillar inte din värld! Jag vill tillbaka till min värld, där jag var ointresserad av sötsaker nästan hela tiden.
Men du kanske kan ge min insidertips? Finns det några fördelar jag inte upptäckt än? Eller några knep för att lura sötsuget?
Det är ju i alla fall skönt att inte vara ensam.

(Eller menade du mensen?)