2010-02-04

När veckan lider mot sitt slut lider jag av annat

I natt drömde jag att jag rökt inför min mor. Och hon tyckte det var okej. Det var nog en av de konstigaste drömmarna på länge. (Och för er som inte följer denna fantastiskt intressanta blogg kan jag säga att jag vid tidigare tillfällen nämnt att mina drömmar är mycket konstiga och intensiva)

Dessutom vaknade jag och tänkte på filmen Pretty Woman.

Jag hämtade min legitimation i går. (Det heter faktiskt Nationellt id-kort, numer) Och, för att fortsätta på spåret konstigt, är jag väldigt nöjd med den lilla bilden. (Inte färgen på själva kortet, men vad kan jag göra åt det?) Jag ser nästan perfekt ut! Fantastiskt.

Idag ska jag ha disciplin. Det tror jag inte på. Men det ska jag ha. Och jag är så frestad att skriva en lista.

(Nå, vad gör du här då?)

Inga kommentarer: