2010-02-24

Man bör ana en viss irritation

Sedan i lördags har jag försökt ladda upp bilder här. Varje dag har jag testat att ladda upp de två bilder jag vill ha uppladdade. Men det går inte. Det går bara inte. Jag blir irriterad på sådant. Därför har jag låtit bli att göra inlägg på några dagar. Nu tänker jag att det är dags att svälja irritationen och skita i de där jävla bilderna. Vill inte bloggen vara en blogg med bilder, så får den väl vara en tråkig textblogg. Den får helt enkelt skylla sig själv.

(Om det är någon som kan hjälpa mig med detta problem skulle jag vara mycket tacksam)

3 kommentarer:

Sofia Lennström sa...

Jag kan ju ladda upp bilder. Men det tar himla lång tid för dom att ladda upp. Men nån hjälp har jag tyvärr inte!
Puss och kram! :)

Emma sa...

Jasså, läser du min blogg, Syster Yster? Där ser men :)
Jag har ju laddat upp bilder tidigare. Vet inte varför det inte vill sig nu... Jobbar på det!
Puss och kram!

Sofia Lennström sa...

Klart jag läser din blogg! :)