2010-02-03

Fortfarande på en annan del av ön

Jag fortsätter på det nya. Nu har jag ätit Saras mat i Saras lägenhet, utan Sara. Jag har betalat mina räkningar med Saras dator (dock använde jag mina egna pengar). Men det bästa var att sova en liten stund med kisse på armen. Nu studsar hon runt som aldrig förr (vad vet jag om det?).

Idag gick jag in på en sexshop (nej, inte där man köper sex, men där man köper sexrelaterade saker) och köpte ett par strumpbyxor, bland annat. Jag väntade mig en svart, eller kanske röd, påse. Men döm om min förvåning när jag fick en grönblå påse med vita blommor på. Det tyckte jag var en rolig överraskning. Dessutom var det en rolig affär med trevlig personal. Vart var sunket? Ska det inte vara lite sunkigt? Jag har varit där förut, och hade för mig att de var lite sunkigt, i alla fall. Men inte ett dugg. Min vanliga mataffär är sunkigare.

2 kommentarer:

D. sa...

Bland annat, you say?

Emma sa...

Oh, yes in deed...