2009-07-01

Rapport från det självstädande kontoret?

Jag har bestämt mig; här ska fan inte sparas pengar! Det är ju sommar. Spendera, spendera, spendera. (Och skillnaden från innan var...?)

Annars knallar det på som vanligt. Ca. 19 arbetstimmar kvar till semestern. Jag tror detta ska gå vägen. (Även om jag fortfarande är lite arg)

Utanför fönstret parar sig fåglarna. Helt ogenerat. På min fönsterbleck. Vardagsporr? (Den bästa sorten!) (Vilket jag ju också har som skrivbordsbakgrund (på datorn) (alltså inte fåglar, utan vardagsporr))

Och då var det mens igen. (Kul information, eller hur?!) Men det jag egentligen vill säga med det är ju att det passar utmärkt. Om det går som planerat kommer jag ha en nästan helt mensfri semester. Tack fröken Mens!

Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag måste bara dela med mig av det ABSOLUT bästa argumentet mot tatueringar. Alltså en anledning att inte tatuera sig. Här kommer det (jag är alldeles förväntansfull!):

Om det blir krig kan man bli igenkänd.

Ååå. Vad skönt!

6 kommentarer:

D. sa...

Kan du inte berätta mer om den här mensen? Verkar spännande!

Emma sa...

Haha! Jag kan berätta allt jag vet, om du vill. Vill du ha det i listform? :P

D. sa...

Lista blir fint! :)

Emma sa...

Listan är skriven... :D

sarapirat sa...

hahaha!! bästa argumentet hittills!!

Emma sa...

Ja! Visst är det fantastiskt?! Jag kände ju verkligen att jag aldrig skulle ha gjort den då. Fan! De kommer känna igen mig! Stormakt Röd kommer ta mig! :D