2009-07-21

Jag somnade inte igår. Ändå vaknade jag många gånger under natten.

Det är inte kul att vakna irriterad. Då går liksom inget riktigt som man tänkt sig. Och jag har ont i foten. Inte på det där tantsättet jag brukar ha ont (självsprickor) utan min stukning gör ont. Stukningen jag skaffade mig i februari. Rättvist? Säkert.

Jag ska städa, ut på ett par ärenden och packa. Det gör mig kanske inte mindre irriterad. Det gör mig kanske än mer irriterad, så både städning och ärendena borde gjort igår. Men inte gjordes igår. Eftersom jag är lat. (Och lite smått tjock)

Strax ska jag skriva ett sms. Det brukar jag vara bra på. Vad kan gå fel då? Sedan ska jag dammsuga. Eller inte.

(Det här är inläggsförsök nummer tre, och jag är allt annat än nöjd)

Jag gjorde en låda till min hatt förut. Nej, jag gjorde inte lådan. Jag klädde in en låda i presentpapper och lade min hatt i förut. Där mår den bra. Den ska åka på semester till Kristinehamn. Det ska jag också.

(Nu var jag på vippen att radera även detta inläggsförsök, men tänkte sedan att det egentligen inte är någon som bryr sig)

Om en stund ska jag rycka upp mig och få saker gjorda.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men stackars krake! har du fortfarande ont i foten? :/

Emma sa...

Ja, visst är det synd om mig! Det hade ju försvunnit. Men nu har det smugit sig på :(