2009-07-15

Back from the dead och jag undrar vad mitt internet håller på med

Det har varit lite tyst här. Sådant händer. Men nu ska jag låta lite.

Jag har semester. Och det är bra. Jag har varit ute på äventyr. Och det är bra. Jag har lite ont i magen. Och det är mindre bra, men inte direkt katastrof. Jag tror inte det finns någon direkt katastrof att tala om just nu. Och det är ju väldigt bra.

Antiklimax.

Ibland kan det vara så att man letar efter en klippa att kasta sig ut från. För att man vill testa vad som händer när man når vattnet. Ibland kan det vara så att man är ute på en trevlig promenad i godan ro och helt plötsligt står på en klippa. Eller i luften. Utanför klippan. Och inser att vattnet inte var vatten. Utan ett bottenlöst hål. Eller klippor. Då är det inte kul att landa.

Men nästa sak som händer är att Emma öppnar en kall folkis. Det är jag helt säker på. (Vad som hände innan kommer ni aldrig få reda på)

Inga kommentarer: