2009-03-29

Det finns inte så mycket att säga efter en natt och en lång dusch.

Den här helgen har gett mig en liten glimt av den stundande sommaren. Och påmint mig om hur det var förut.

Jag är nöjd.

I går gjorde jag mig en drink. Jag tyckte att jag var värd det efter 2-timmarspromenad och en väldigt nyttig frukost. Den blev god. Jag gör drinkar väldigt sällan. Tänkte att jag skulle börja göra drinkar lite oftare, därför köpte jag en bok med drinkrecept på bokmässan. Men det ingick visst inte alkohol.

Det finns så mycket jag vill göra mer. Och oftare. Men idag ska jag tvätta. Allt annat får jag spara till nästa helg. Eller den där på.

Just det, jag kanske borde handla idag också. Och ta, i alla fall en liten, promenad. Sedan är jag nog ganska nöjd (vilket jag ju var redan i början av detta inlägg).

Jag är helt ute och cyklar. På tok för trögtänkt för detta nu.

Det är fascinerande att man kan ha så len hud! Jag känner mig som en knottrig krokodil i jämförelse. Jag tycker om len hud. Jag vill ha len hud. Nu ger jag mig!

Inga kommentarer: