2010-05-24

En bättre måndag

Som vanligt har det varit tyst här på helgen. Helgerna är tysta. Och ointressanta. Eller väldigt intressanta. Nu har i alla fall måndagen börjat. Och då är det inte helg längre. Alltså låter det lite här. Fast i skrift. Såklart.

Jag håller på att bli normal. Jag har inte bara beställt en iPhone (som jag lärt mig "stava"), jag har också skaffat Twitter. Det tog tid för mig. Som vanligt tar Emma inga förhastade beslut. Förhastade beslut brukar inte bli så bra. (Eller vad vet jag?) Hur som helst har jag nu skaffat Twitter. Jag, som är något av en ordbajsardrottning, trodde att Twitter bara var balha och till för de som inte hade så mycket att säga att de behövde en blogg. Men än en gång fick jag tji på mig. Konceptet är lysande. Även om jag inte riktigt har lärt mig det till fullo än.

Jag heter lennstrm.

En sak jag inte alls vet hur man gör, på min nya plattform för exhibitionism, är att koppla ihop det med denna plattform. Så om någon har ett tips är jag idel öra.

Inga kommentarer: