2009-02-01

Everts Pub i Fjällbacka 2007:

Kollade lite på gamla bilder. Är inte detta fantastiskt? Jag ska väl lägga till att det inte var ironiskt, sarkastiskt eller på skoj. Bartendern var blond (om jag inte minns helt fel) och stod och klappade händerna till musiken. Svårt att måla upp bilden för er som inte var med. Men jag garanterar att det var bisarrt. Vi var de enda gästerna, förutom bartenderns kompisar (som tyckte att vissa i sällskapet var "svartrockare"). Det var ett jävla drag på det stället.

8 kommentarer:

Mary Potter sa...

Haha, vilka tider!

Emma sa...

Vet du om skylten sitter kvar?

Mary Potter sa...

Nej, men det ska jag undersöka!

Emma sa...

Bra. Jag vill ha rapport!

Unknown sa...

Nej du jävlar, märks att du ligger hemma om dagarna, hade några blogginlägg att ta igen ;P

Emma sa...

Ja, jag har legat i :D

Synthian sa...

Haha! Dendär bilden är ju klockren verkligen!

Emma sa...

HAHA! Det var ju inte direkt igår jag lade upp denna bild heller...