2009-02-27

Back to life back to the morgonblogg

Minsann blev jag lite förvånad när Einstein kliver på bossen och sätter sig bakom ratten. Söker han nya utmaningar, tro?

Idag är det ljust. Och jag är trött. Men det är ljust! Och kallt. Men det är ju för i helvete ljust! Kanske finns det hopp även detta år. Kanske kommer det bli vår. Snart. Annars blir mina nagelband arga.

Hemma ligger min mor och min syster och slumrar. Tror jag. De borde inte ha gått upp än. Rent humant borde inte jag heller ha gått upp än. Men det har jag. Det gör mina nagelband lite arga. Eller snarare irriterade. (Irriterande?)

På onsdag är det Popcirkus!

Nu fräsch musik just nu: Metallica - Enter sandman

Jag hade hoppats på ett "Åå, vad fint det blivit", men det fick jag inte. Inte hela världen. Jag fick göra på mitt sedvanliga sätt: "Visst har det blivit fint!?". Funkar det med.

Inga kommentarer: