2009-02-10

Bara en gång till (jag skulle vilja spara det i en burk)

Det känns inte riktigt bra. Jag borde ägna lite tid åt att ta reda på varför. Istället för att lyssna på musik och sova på spårvagnen. Eller så drar jag mig bara ur och fortsätter att sova på spårvagnen.

Kanske skulle jag lifta någonstans. Eller göra upp en handlingsplan och etsa in den i väggarna.

Det finns många sätt.

En bra tid (eller dålig) har jag ju tjatat om mig själv här, och tjatat om att jag tjatar om mig själv. Logiskt. Det finns väl ingenting som tar upp så mycket energi som att störa sig på någon. Inte konstigt att jag inte har energi över till något annat.

Det här blev inte så bra. Jag fick inte alls fram det jag ville. Jag ville ju bara veta vad jag ville. Jag ska ge mig och göra något annat. När jag fått ordning kommer jag tillbaka.

Inga kommentarer: