2010-01-13

Kolla, jag hittade några ord!

Idag låter min frys konstigt. Kanske är det för att den inte blivit avfrostad. Och inte kommer det hända i dag heller. Stackars frys.

Snön i min blomlåda är borta, och jag har längre ingen ursäkt att ha kvar den lilla ljusslingan. Men jag tror den får vara kvar ändå. Det ser ju ganska mysigt ut. Resten av julen ska jag nog försöka göra något åt. Och det borde inte vara så svårt, med tanke på att det är högs tio prylar som är julrelaterade.

Tulpanerna på bordet lovar mig någon form av vår, och det tycker jag är att luras. Hela februari är ju kvar. (Det där gjorde lite ont)

Nu tror jag att jag ska kliva in i min dusch. Få lite kalluft i ansiktet och varmvatten över kroppen. Sedan kanske min dag kan börja. Det vore ju på tiden (vad har vi sagt om att säga så, Emma?).

Inga kommentarer: