2010-01-13

Helt plötsligt klarnade det en stund.

Jag tror att jag har tappat bort ganska många cd-skivor. Det kom jag att tänka på nu, när jag kände att det var dags att beställa en eller annan Thåström-cd. Jag vet inte riktigt vilka jag har, eftersom de inte står i min hylla. Och heller inte fanns i den stora kassen med cd-skivor (det fanns bara de preskriberade skivorna). Vart kan de bra ha tagit vägen?

Tvn går i bakgrunden och just nu är det reklam. Hörde precis "bli årets konsument och vinn fantastiska [kan ha varit "fina" eller "otroliga"] priser". Jag tror inte jag vill bli utsedd till "årets konsument" hur jävla fina priser man än kan få. Jag tror att jag skulle skämmas om jag blev utsedd till "årets konsument". Jag skäms redan nu över att vara konsument.

1 kommentar:

Jenny Sofia sa...

Du! Jag har ett gäng skivor här! Puss