2009-05-12

Fållen kanske är lite för snålt tilltagen. Det är allt.

Ja, jag vaknade väl idag också. Även om det var på håret. (Jag brukar vakna på håret, mer eller mindre (jag tappar ju så mycket hår, så jag kan tänka mig att jag gör det mesta på håret i min lägenhet (kanske låter lite äckligt...))) Jag är fortfarande trött. (Och den prognosen verkar ju hålla i sig)

Men det är fin väder och jag har mina fantastiska blommiga skor på mig. Efter jobbet ska jag skaffa mig fler fantastiska skor, är planen (ja, lite måste jag väl få planera?). Kanske en fjäderboa också. Jag har aldrig ägt en fjäderboa. Nu är det dags.

Och så ska jag tvätta. Det kan nog också vara dags. (Fultrosorna har åkt fram och strumpbyxorna är tvättade i handfatet några gånger (dumt skrivet, hörrö Emma, nu sprack ju illusionen!))

På torsdag åker vassen! (Har jag sagt det redan? Känns bekant...) Säkerligen plågsamt. Men om jag verkligen ska hänge mig åt mitt beroende måste jag ju lida lite pin, också. (Och personlig ekonomisk kris (Något annat?)).

Nej, nu ska jag inte var trött mer. Nu ska jag se framåt (i panik?).

Inga kommentarer: