2009-05-09

Checkpoint Lördag

Jag tänkte att jag skulle skriva att jag ska diska. Jag ska diska! Om jag nu skulle låta bli att diska så har jag ju ljugit. Jag tycker inte om att ljuga. Kanske kan detta vara ett effektivt sätt att få saker gjorda (eller så fastnar jag här).

Bob Hund hjälper till också.

Jag undrar vad min mage vill säga mig nu. Det är dumt att vi inte pratar samma språk. Men jag har druckit min proviva och ätit mitt knäckebröd. Till och med druckit mitt ingefärste. Borde inte min mage göra volter av lycka? (Är det kanske det den gör?)

Igår blev det Köttmarknaden igen. Det är ett roligt ställe. Så opretentiöst. Och bra musik. Till och med ett litet liveframträdande (ett eller två ord?).

Har du diskat än, Emma?
Öööh. Nee...
Men för i helvete, gör det då!

Inga kommentarer: