2010-07-17

Checkpoint Värmland

Jag har försummat internet. Som tur är så tror jag inte att inernet saknat mig.

Frågan är: har jag saknat internet?

Kanske får frågan ett svar senare. Just nu har jag inte tid. Jag sitter på päronens altan och dricker öl. Mycket viktigt. Dock riskerar jag förgiftning av myggspiralen mor tänt. Varför vi ska ha den tänd förstår jag inte. Här finns inga mygg. Min syster påstår annat. Konstigt.

Jag ska ursäkta min frånvaro från det häringa internetet. Jag har campat. Tältat till och med. I flera dagar. Det har ömsom regnat och ömsom solat. Ömsom regnade det in. Ömsom inte. Ömsom var det löjligt varmt. Ömsom inte. Ömsom klagade John på mygg och knott. Ömsom klagade han inte. Mest var vi glada. Det var faktiskt en oerhört lyckad campingsemester.

Själva campingen är slut för denna gång, vilket känns alldeles magont. Men semestra tänker jag hålla på med i några veckor till. Och jag tänker göra det med råge. Låt alkoholen och sovmornar hagla över mig!

Inga kommentarer: