2010-11-16

Med näsan intryckt mellan Zola och snor

Jag läser och jag läser och jag läser, men den jävla boken vill aldrig ta slut!

Ungefär så känner jag just nu. Och därför tar jag min tillflyktsort till internets sköna värld. Kanske kan jag hitta några räkningar som behöver betalas.

(Tvättat, dammat hyllor, städat badrumsskåp och sorterat mitt pyssel har jag redan gjort)

Nu får ni ju inte tro att jag inte uppskattar kvalitetslitteratur. Eller att jag tvivlar på kvaliteten i den evighetsbok jag nu har vid min hand. Nej. Tro inte det.

Vidare kan jag säga att jag är snuvig. Viktig information. Speciellt då den används som ursäkt när jag på en och en halv vecka inte har besökt gymmet. Alltså väldigt viktig information.

Det är tur att klockan är läggdags snart. Då kan jag skulle på min lilla rosa tablett; nej, vad synd, jag orkade inte läsa färdigt boken.

(Vilket tur att du har hela eftermiddagen i morgon på dig också!)

Inga kommentarer: